Τι σχεδιάζει το Πανεπιστήμιο του Μονάχου
Ένα νέο μικρό αυτοκίνητο σχεδιάζει και κατασκευάζει το Πανεπιστήμιο του Μονάχου, το οποίο μάλιστα εξελίσσεται σε πίστα και θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το μικρό μοντέλο ονομάζεται Mute Concept, και κινείται αποκλειστικά αξιοποιώντας την ηλεκτρική τεχνολογία.
Οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Μονάχου έχουν βάλει το κεφάλι κάτω, και δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να προλάβουν την έκθεση της Φρανκφούρτης. Εκεί το Technical University of Munich θα μας παρουσιάσει το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με το όνομα Mute Concept. Αυτό θα κινείται από ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 22 ίππων, που μπορεί να ακούγονται «λίγοι», όμως είναι αρκετοί για να κινήσουν το αυστηρά διθέσιο και βάρους μόλις 500 κιλών Mute με ικανοποιητικούς ρυθμούς (400 κιλά ζυγίζει η κατασκευή και άλλα 100 οι μπαταρίες ιόντων λιθίου).
Η μετάδοση περνά στον πίσω άξονα, με το Mute να χρειάζεται 6,8 δλ. για τα 0-60 χ.α.ω. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 120 χ.α.ω. Το Mute προς το παρόν εφοδιάζεται με ελαστικά διαστάσεων 115/70R16 και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το δελτίο τύπου του Πανεπιστημίου, ο στόχος για καλή πρόσφυση και οδική συμπεριφορά έχει ήδη επιτευχθεί, με το μικρό όχημα να ολοκληρώνει τη διαδικασία αλλαγής πορείας σύμφωνα με τα απαιτούμενα στάνταρ ISO, και πάνω από μικρά μοντέλα παραγωγής!
Οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Μονάχου έχουν βάλει το κεφάλι κάτω, και δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να προλάβουν την έκθεση της Φρανκφούρτης. Εκεί το Technical University of Munich θα μας παρουσιάσει το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με το όνομα Mute Concept. Αυτό θα κινείται από ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 22 ίππων, που μπορεί να ακούγονται «λίγοι», όμως είναι αρκετοί για να κινήσουν το αυστηρά διθέσιο και βάρους μόλις 500 κιλών Mute με ικανοποιητικούς ρυθμούς (400 κιλά ζυγίζει η κατασκευή και άλλα 100 οι μπαταρίες ιόντων λιθίου).
Η μετάδοση περνά στον πίσω άξονα, με το Mute να χρειάζεται 6,8 δλ. για τα 0-60 χ.α.ω. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 120 χ.α.ω. Το Mute προς το παρόν εφοδιάζεται με ελαστικά διαστάσεων 115/70R16 και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το δελτίο τύπου του Πανεπιστημίου, ο στόχος για καλή πρόσφυση και οδική συμπεριφορά έχει ήδη επιτευχθεί, με το μικρό όχημα να ολοκληρώνει τη διαδικασία αλλαγής πορείας σύμφωνα με τα απαιτούμενα στάνταρ ISO, και πάνω από μικρά μοντέλα παραγωγής!
Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί από το Πανεπιστήμιο του Μονάχου, και θα το δούμε στη Φρανκφούρτη.
Το Mute κατά την εξέλιξη της οδικής του συμπεριφοράς, στην πίστα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου